Zdá sa, že značky potrebujú hlavne kauzy v dnešnej dobe. Čo je dobré, nevravím že nie. Preto sa aj v Rimmel London, veľká značka v oblasti kozmetiky, rozhodli bojovať proti cyber šikane s kampaňou s názvom IWILLNOTBEDELETED.
Vo videu vystupuje 14 ľudí, kde každý z nich verejne hovorí o šikane v cyber priestore na základe vzhľadu, ktorú zažili na vlastnej koži.
Rossi Bardales, BETC London partner a CCO hovorí:
Rimmel je značka, ktorá verí, že každý by sa mal slobodne prejaviť a byť sám sebou bez toho, aby ho niekto kritizoval, súdil, alebo šikanoval, či hanil. Len za uplnulý rok bolo zmazaných zo sociálnych médií 115 miliónov fotiek kôli cyber šikane tíkajúcej sa výzoru. Tým, že uvedieme do pozornosti verejnosti tento problém v celom jeho rozsahu, zvýšime povedomie a dáme hlas skutočným obetiam.
Na jednej strane sú sociálne médiá skvelým miestom na stretnutie sa rovnako zmýšľajúcich ľudí, na slobodné vyjadrenie vlastného názoru, na objavovanie nových vecí. Na druhej strane je tu prítomná aj temná časť online priestoru, kde mnoho z užívateľov sociálnych sietí zažívajú každodenný trolling a zosmiešňujúce komenty. Negativita môže byť taká zlá, že zapríčiňuje mazanie fotiek, či dokonca celého účtu zo sociálnych médií. A to je ešte ten dobrý prípad.
Britská kozmetická značka Rimmel chce, aby sa mladí ľudia cítili slobodne a bez strachu zo zosmiešnenia kôli výzoru. Rimmel vstúpil do partnerstva z The Cybersmille Foundation, neziskovou organizáciou zameriavajúcou sa práve na cyber šikanu. Rimmel získal pomoc aj od vplyvných influencerov, ako napríklad Cara Delevigne, alebo od speváčky Rita Ora.
Spolu so Cybersmille, Rimmel neskôr v roku 2019 spustí aj CyberSmille assistant, inovatívny A.I. nástroj ktorý ponúkne podporu a pomoc ľuďom, ktorí tento problém cyber šikany na základe svojho vzhľadu majú.
The Cyber Foundation Instagram
Celá debata | RSS tejto debaty