Vďaka tejto kampani Juhoafričania uprednostňujú vakcináciu a zdravie detí # VaxTheNation

14. januára 2019, ÚB, Nezaradené

Cieľ 100 percentného zaočkovania detí je jedným z naliehavých problémov, ktorému dnes čelí Juhoafrická republika. Z toho dôvodu Nedbank spolu s Joe Public United a Detským fondom Nelsona Mandelu spustili kampaň #vaxthenation, ktorá zdôrazňuje nevyhnutnosť očkovania detí kombináciou dvoch kultových prejavov Nelsona Mandelu, prepísaných z perspektívy budúcnosti Južnej Afriky – detí.

Minulý mesiac sa deti, ktoré sa objavili na televíznej reklame, postavili na pódium na Globálnom festivale občanov a predniesli svetu odkaz #vexthenation. Prečo?

Pretože prvých tisíc dní života je rozhodujúcich pre prežitie dieťaťa.

Ľudia v pozadí kampane s #VaxTheNation si to veľmi dobre uvedomujú a preto v spolupráci s Detským fondom Nelsona Mandelu, pomáhajú odstrániť bariéry, ktorým čelia mnohí rodičia v Južnej Afrike, pokiaľ ide o prístup k záchranným vakcínam pre svoje deti.

Ako súčasť programu financuje spoločnosť Nedbank komunitných zdravotníckych pracovníkov, aby zabezpečili, že deti dostanú potrebnú zdravotnú starostlivosť a že bude dostupný pristup ku kvalitnejším službám.