Každý nastávajúci rodič pozná tú neistotu, keď sa kladú otázky týkajúce sa zdravia a budúcnosti jeho ešte nenarodeného dieťaťa. A ešte horšie je to vtedy, keď rodičia vedia, že ich dieťa má Downov syndróm. Čo by ste vtedy na to povedali, že čakáte dieťa s Downovým syndrómom?
Reklamná agentúra Saatchi & Saatchi vyvinula kampaň pre CoorDown pri príležitosti Svetového dňa Downovho syndrómu, ktorý sa oslavuje 21. marca. Zvolená téma v tomto roku bola inšpirovaná e-mailom od tehotnej mamičky, ktorá čaká dieťa s Downovým syndrómom a ktorý bol zaslaný do CoorDownu: „Aký život bude mať moje dieťa?„
Saatchi & Saatchi natočil 15 ľudí s Downovým syndrómom z celej Európy so správou pre túto (a nielen túto) budúcu mamičku. Kampaň je plná dojemných, poctivých a povzbudivých odpovedí.
Inzerent: CoorDown