Po získaní obrovského uznania za „Unstoppable“ kampaň pre Londýn v roku 2012, kanadský paralympijský výbor a BBDO Toronto tentoraz ku kampani ku zimným olympijským hrám v Soči pristúpil rozdielne.
V prípade „Unstoppable“ to bol dojemný príbeh, kampaň # whatsthere má plno akcie: Je to zaujímavé využitie videa vo formáte známe každému, kto sledoval širokouhlý film na štandardnom televízore.
Tlačová správa kampane:
„Cieľom je dostať Kanaďanov na okraj svojho sedadla a získať nadšenie z nadchádzajúcich paralympijských hier,“ povedal Martin Richard, výkonný riaditeľ komunikácie a marketingu pre kanadský paralympijský výbor. „Keď uvidíte na akej vysokej úrovni títo športovci súťažia zostanete stáť v nemom úžase a sme nadšení, že môžeme priniesť späť paralympijské vzrušenie pre Kanaďanov s bezprecedentným pokrytím súťaží prostredníctvom našich mediálnych partnerov.“
Početné plagáty pre kampaň nechali vizuálne triky stranou a jednoducho propagujú kampaň správou, že „to, čo je tam je to, čo sa naozaj počíta„:
Celú kampaň (v angličtine a francúzštine) môžete sledovať na CPC webstránke.
Inzerent: Kanadský paralympijský výbor